Vakantie 2023



 Vind het nog steeds moeilijk om met regelmaat iets te posten en ik weet niet precies waarom. Kan me ook moeilijk focussen op dingen en als ik ergens aan begin maak ik het maar half af. Ik was het kwijt....Ik schrijf was want voor de vakantie heb ik de draad weer opgepakt. Letterlijk! Ben namelijk weer gaan haken. Een hobby die nooit verveeld en waar ik zeer rustig van word. Dat heb ik ook met lezen, wandelen, fotograferen en yoga.

Vol goede moed voor de vakantie aan een deken begonnen. (Hierover later meer in een andere post.)
De eerste week van de vakantie zijn we weer naar Fürth im Wald geweest, ons vaste vakantie stekkie in Duitsland. Al 14 jaar. Het was zo fijn en het voelt ook altijd als thuiskomen. We hebben weer veel gezien en gedaan.



Door de mist naar het glazen kruis "mijn weg"




De Dorfling Grot die zeer groots staat beschreven maar, naar ruim twee uur wandelen vind je een Maria-altaar. De wandeling was trouwens wel ontzettend mooi maar op sommige stukken zeer stijl.





De Silverberg, Bodenmais...
Eerst met de stoeltjeslift naar het bovenste eindstation. Vanaf daar naar het midden station gelopen voor een rondleiding door de Zilvermijn. Vervolgens rond de Silverberg weer naar het eindstation gelopen. Prachtige route met heel veel grotten die nog over zijn van de tijd dat de mijn nog in gebruik was. daarna weer met de stoeltjeslift naar beneden. 




Laatste dag vakantie. We gingen naar de onderste waterval in Bodenmais. Prachtige wandeling totdat ik vol op mijn snuit ging. Kon me met links nog net opvangen...gevolg: scheen kapot, duim dubbel geklapt, veel pijn. 

Thuis duim/pols brace omgedaan en huisarts gebeld daar kon ik pas na een week terecht. Fijn!
Toch nog maar een paar dagjes weg geweest want van thuis zitten word je ook niet vrolijk.


 



Dagje Orchideeënhoeve en aansluitend naar Bataviastad






Dagje Ouwehands Dierenpark




Dagje wandelen bij de moerputten..

Al bij al een super vakantie gehad. Laatste dag van de vakantie naar de huisarts. Moet duim/polsbrace nog 14 dagen omhouden word de pijn niet minder dan wordt ik doorverwezen naar het hand/pols centrum. Raar want ik liep er al 14 dagen mee voor ik bij de huisarts kwam... maar ja.. Wordt vervolgd...

~XOXO~



Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1