Het is feest!!!


Zoals enkele van jullie weten ben ik 5 jaar geleden geveld met darmkanker. Op 7 februari dit jaar  kreeg ik al te horen dat mijn darmen 5 jaar schoon waren en afgelopen woensdag kreeg ik te horen dat de eiwitwaarden in mijn bloed ook goed zijn dus reden tot een feestje.

Wat een opluchting! Nu is het echt officieel...5 jaar kanker vrij. Kan niet omschrijven hoe ik me nu voel. De ontlading was groot heb weer flink zitten janken net als in februari en we hebben dit gevierd met taart en een borrel. 🥳🍷

Heb vanaf die dag besloten om alleen nog maar dingen te doen die ik ook echt leuk vind om te doen. Dingen waar ik echt van hou. Zoals haken, wandelen, lekkere dingen bakken in de keuken. 

Er zijn ook nieuwe dingen op mijn pad gekomen zoals fotograferen. Mijn dochter zit nu op het Sint Lucas in Eindhoven en volgt daar een 4 jarige studie fotografie. Zelf ben ik nu een thuiscurses gaan volgen. Echt super leuk! We doen ook alles samen en trekken er vaak op uit om mooie plaatjes te schieten.  

Maar ook Scentsy is op mijn pad gekomen. Daar ben ik nu consulente van geworden. Het past beter bij me. Ik ben zelf zeer zen en mindfull. Daar passen de geuren van Scentsy goed bij en dus passen ze ook goed bij mij. Ik zie wel wat het gaat worden....


Ik doe voortaan alleen maar waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel en in mijn eigen tempo. Niks meer moeten en niet meer haasten. Goed is goed en morgen is er nog een dag.

Ik leef maar 1x en geniet!

~XOXO~



Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1