Hexagon vest

 Maaaaaaaam kan jij voor mij een vest haken? Heb een mooie gezien op TikTok.
Laat maar eens zien...


Deze maar dan gewoon recht, zonder boord aan de mouwen en niet zo lang en dan van die
wol die boven ligt. Kan dat? Denk het wel meid.

Had nog 6 bollen Fenna wol dus begon ik met het maken van een hexagon. Toer 1 had ik opgezet met haaknaald nummer 4.50 en daarna ben ik verder gegaan met haaknaald 9.00 voor een lekker los vest.


 

Toen mijn hexagons groot genoeg waren (21 toeren, maat m) heb ik de mouwen dichtgenaaid.
Je kan ze ook dicht haken maar ik vond dit makkelijker. Daarna heb ik aan de mouwen nog 10 toeren aangehaakt zodat de mouwen de juiste lengte krijgen.




Daarna het rugpand aan elkaar zetten en tadaa het vest is klaar.
Drie dagen en het vest was klaar. Echt klaar! Sta er zelf van te kijken hoe makkelijk dit was. 

~XOXO~







Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1