yoga-/speelkamer



Na een heerlijke yogales wil ik jullie onze yoga-/speelkamer laten zien 
waar ik het eind vorige jaar al over had. (Opruiming)
Eindelijk is het klaar en ik ben er super blij mee. Hier een paar voor en na foto's.




Zoals jullie kunnen zien zijn de kastjes verleden tijd en staat er nu een kist met kussens erop.
Sssstttt....niet verklappen maar daar zit nu dus al het speelgoed in.

De tv is ook puur om dvd's en videobanden mee te kijken want er zit geen kabel aan.
Prima dus om yoga en pilates op te volgen.


Nu weer met mijn neus de studieboeken in.
Ben inmiddels bij hoofdstuk 4 en de lesstof word steeds pittiger maar wel heel er leuk.
Als iemand tips heeft over het leren aura's lezen dan hoor ik dit graag. Hier heb ik veel moeite mee.

~XOXO~

Reacties

  1. Heerlijk zo'n eigen ruimte! Ik sta yoga te doen tussen mijn bed en de wand haha.....ooit krijg ik ook mijn eigen ruimte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat deed ik eerst ook Debbs of op de overloop. Dit is echt super zo.
      xxx Ria

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee! Zelf willen wij de speelkamer ook aanpakken, zitten nu te kijken naar sport vloertegels, zijn erg kleurrijk en kunnen ze gerust vallen :), heb er alleen geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1