Rokje


Nog een week en dan is het carnaval. Ik ben nu een rood, wit, blauw rokje aan het haken voor ons meisje.
Lekker warm want het is van acryl.
Another week and then it's carnival. I am now crochetting  a red, white, blue skirt for our girl. Nice and warm because it's made of acrylic.




De bloedresultaten zijn binnen. Alles was goed. Nu moet ik de penicilline kuur af maken en dan woensdag terug komen bij de dokter. Op dit moment ben ik ontzettend verkouden, snotterig en nog steeds moe. We wachten gewoon weer af. Ik weet wel dat ze me deze keer goed te pakken hebben.
The blood results are in. Everything was oke. Now I need to finnish my antibiotics and I have to come back to the doctor on wednesday. Right now I'm very tired, snotty and I've catched a cold. We just wait and see. I do know one thing and that is that they really have me good this time.

~XOXO~

Reacties

  1. Nice to hear that the blood results were o.k.! Further on my best wishes for a soon recovery, dear Ria. Snuggle up under a nice blanket, have some good tea and enjoy crocheting that pretty skirt :-). All the best!
    Nata xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1