Happy Valentine's Day



Wens jullie allemaal een hele fijne valentijnsdag wensen. Ik breng deze dag door op de bank, ziek.
Wishing you all a very nice Valentinesday. I'm spending my day on the couch being sick.





Gisteren een ontzettende migraine aanval gehad. Hoofdpijn, overgeven, kon nog geen licht of geluid verdragen dus ben ik in mijn bedje gekropen. Na twee uur slapen was het nog steeds hetzelfde. Tegen de avond trok de hoofdpijn weer wat weg. Maar of dat nog niet genoeg was kreeg ik er later ook oorpijn bij. AU! Vandaag nog steeds hoofdpijn en oorpijn. Heb veel geslapen. Ik hoop dat het snel over is.
Yesterday I had a terrible migraine attack. Headache, vomiting,couldn't stand light or sound so I went to bed. After two hours of sleep it was still the same. In the evening I had a little less headache. But if that wasn't enough I also got ear pain. AU! Today I stil have a headache, ear pain and I'm sleeping a lot. I hope it's over very soon.

~XOXO~


Reacties

  1. Poor Ria, I'm sorry to hear that you're feeling so bad. Get well soon!! Hugs & Happy Valentine's greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1