Romantic Memories Deken

Zie hier het deken is af!
Alles aan elkaar genaaid onder het toeziend oog van onze poes Dotje. 😉


Het is een heerlijk deken voor op de bank voor als de avonden wat kouder zijn.
Of... in mijn geval voor nu want door die bloedarmoede heb ik het niks anders dan koud.
Brrr... 


Van de restjes stonewashed ga ik een tas haken.
Voor de trui moet ik nog even berekenen wat ik nodig heb en dan nog wol bestellen.

Wat de bloedarmoede betreft merk ik zelf nog niet veel verbetering. 😕 Blijf het koud houden, moe in de benen en duizelig. Kan dus zelf niet echt zeggen dat de pillen al iets doen. Vrijdag zullen we het weten. Ben erg benieuwd en anders moeten ze toch maar doorzoeken naar wat de oorzaak is.

~XOXO~



Reacties

  1. Fantastic blanket, dear Ria! ♥ I wish you wonderful holidays, enjoy the time with your family. Merry Christmas greetings, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1