Romantic Memories Deken



Op vrijdag 29 oktober is bij mijn zware bloedarmoede geconstateerd en moet 3 staaltabletten per dag slikken en het heel rustig aan doen. 😔Van het minste of geringste wordt ik al moe, ben duizelig en heb het niets anders dan koud. Nu zit ik sinds woensdag 4 oktober in de ziektewet. Kan nergens alleen heen omdat ik snel moe in de benen en duizelig wordt. Echt erg. Van iemand die twee keer in de week 1.5 uur ging sporten en 8 uur in de week deed lopen met de post, ben ik nu iemand die niet eens m'n dochter naar school kan brengen op de hoek van de straat! Hoe lang het gaat duren en waar het vandaan komt weten ze nog niet. 😕Moet eerst de staal tabletten de kans geven om te gaan werken. Dat duurt 2.5 tot 3 weken (als ze aanslaan) en op 27 oktober moet ik weer terug voor een algehele bloedtest. Maar genoeg hierover... Ieder nadeel heeft ook een voordeel....




Nu heb ik me-time en kan ik heerlijk haken aan mijn Romantic Memories deken. 😊 Met het deken schiet het nu al aardig op. Bijna alle blokken zijn klaar. Alleen van één kleur blokken haken en dan kan ik het al in elkaar gaan zetten. Alleen nog even bekijken hoe ik dit zal ik ga doen. Iemand een idee? 

Heb ook een super goed hulpje tijdens het haken. Ga af en toe twee steken vooruit en dan ineens zes terug....


Ben ook al aan het nadenken wat het volgende project gaat worden. Zelf wil ik heel graag een trui haken. Heb een paar mooie gezien op de blog van oma KOPPA. Zij is Fins en echt mijn grote inspiratiebron. Vind haar echt helemaal super! Dus wil je weten welke trui het gaat worden, hou dan zeker mijn blog in de gaten.

Nu eerst even het deken af maken!

~XOXO~





Reacties

  1. Hopelijk slaan de tabletten snel aan. Maar nu kan je heerlijk handwerken zonder meer. Gaat trouwens een mooi deken worden. Ik haak ze steeds aan elkaar maar zonder opstaande rand. Even googelen en je vind heel wat manieren om ze aan elkaar te zetten. En ja hoor ... oma Koppa is een schitterende ontwerpster. Ik volg haar ook al een tijdje. Benieuwd naar jouw eindresultaat van het deken.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Tinne,

      Bedankt voor je lieve reactie. Ga zeker even googelen voor mijn deken.

      Liefs Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1