Vakantie!!




We zijn alweer terug van weggeweest. Wat hebben we weer een leuke vakantie gehad. De tijd is omgevlogen. We hebben veel gewandeld dit jaar omdat ons meisje niet veel meer mocht met haar nier. Plekjes gezien waar we nog nooit zijn geweest zoals Passau en de Riesloch wasserfall. Echt prachtig. Hieronder een paar foto's. In het totaal hebben we er een kleine 800! 




Als vakantie project ben ik begonnen aan een bloemen gordijn voor in ons meisje d'r huisje. Ze heeft vakantie tot 31 augustus dus kan ik nog even rustig door haken. Het is een makkelijk patroon dus hoef ik er niet veel bij na te denken. Ook wel eens prettig. De rest staat dus even op een laag pitje tot na de vakantie......




~XOXO~

Reacties

  1. Toch altijd fijn als je even samen terug de batterijen kunt opladen. Vakantie is genieten met een grote G. Mits de vele foto's zijn jullie daar meer dan in geslaagd :-)
    Maar toch blij dat je terug in Blogland bent. Benieuwd naar het eindplaatje van het bloemengordijn :-)

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve berichtje Tinne. Het is ook fijn om er weer te zijn. Met het bloemen gordijn ben ik nog een paar dagen zoet maar zodra het hangt zal ik een foto plaatsen.
      xxx Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1