Mini Taartjes




Zaterdag ben ik jarig en vieren we feest. 
En natuurlijk hoort daar gebak bij. Alleen merk ik de laatste jaren dat mensen veel zeggen "doe mij maar een klein stukje". Vandaar dat ik dit jaar mini's heb gemaakt.


Dit zijn mini kwark taartjes



Dit zijn mini monchou taartjes


Het recept is super simpel
Ik heb gekozen voor 2 pakken mix van Dr.Oetker.
Zet de papieren vormpjes vast klaar in je bakblik. Je volgt alle stappen van het pak mix op. In plaats van alles in een groot taartblik te doen verdeel je het nu over je cupcake vormpjes.

Versieren doe ik ze morgenochtend.  De kwark met een toefje slagroom  en een stukje aardbei en de monchou met een toefje slagroom en chocolade sprinkels . 


~XOXO~



Reacties

  1. Mmh, yummy! Looks so delicious. Belated congratulations, dear, all the best from my heart!!
    Best wishes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1