Granny Square Vest voor dochterlief word een deken (deel 3)

En zo zijn we alweer twee maanden later. We hebben het weer druk gehad zodat het haken weer bleef liggen.  Wel heel erg leuke dingen.

Zo heeft dochterlief een expositie op school gehouden met de hele klas. Iedereen had zijn eigen standje met zijn/ haar mooiste werk. 

Onze dochter had een zeer gemengde stand. Zij had foto's van Voltage (evenement), mijn oma (95) en over skaten. Echt super om te zien hoe ze vorderen in hun studie en hoe divers hun werken zijn. Het grootste werk staat nu bij ons in de kamer. Een rolschaats op A0 formaat.



Als je nog meer van haar werk wil bekijken kun je haar volgen op instagram lvoske_photography 

Daarnaast zijn we op pad geweest voor verschillende foto opdrachten zoals straatfotografie, bedrijfsfotografie en een 50 jarige bruiloft. Super leuk! Ben zo trots!

Zelf ben ik veel bezig met Scentsy en dat gaat ook lekker. Langzaamaan beginnen de bestelling binnen te druppelen. Nu tegen moederdag worden er verschillende de geurbloemen besteld. 




Ook ben ik samen met dochterlief filmpjes aan het maken voor op tiktok. Het is maar goed dat zij er zoveel van weet want ik moet nog veel leren. 

En dan nu waar jullie lang op hebben moeten wachten. Het deken....
Na het bijbestellen van de wol moest ik nog 15 blokken erbij haken. Natuurlijk was mijn grote vriendin overal bij.



Daarna heb ik alles aan elkaar gehaakt en de draadjes weggewerkt.  Dit ging niet altijd even makkelijk want soms lag er wel eens iemand in de weg. Maar ach, we hebben de tijd.....




Maar het is eindelijk af! Er zitten heel wat uurtjes in en ook dit was weer een leuk project om te doen.



Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden dus laat aub een berichtje achter zodat ik ook een beetje weet wat jullie leuk vinden om te zien.

~XOXO~











Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1