Granny Square vest voor dochterlief (deel 1)

 


Deze keer haken we weer op verzoek, want dochterlief wil een lekker warm vest. 
De wol is afkomstig van Creamijn.  Het is de Chunky Monkey wol van Scheepjes. Een heerlijke zachte en dikke wol....en ik gebruik naald 5.50 mm.


De blokken worden als volgt...
De tekening heb ik van pinterest.


Dit is mijn eerste blok. Deze is 28x28 cm. Best groot maar het garen haakt wel heel makkelijk weg.

De kleuren heeft ze ook heel mooi bij elkaar gekozen. Zelf twijfelde ik over de buitenste kleur blauw want in de doos komt hij best fel over. Moet zeggen het past prima! Toch?




En zo af en toe heeft onze meisje Coco even gebrek aan aandacht en komt ze demonstratief boven op mijn haakwerk zitten.



Heeft poes nu even geluk want de zwarte wol is op en die moet ik bijbestellen....

Word vervolgd 😉

~ XOXO ~






Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1