December...

En toen was het alweer 1 januari 2023, de eerste maand van het nieuwe jaar en ik moet jullie nog vertellen over december 2022.

Op zondag 4 december hebben we pakjes avond gevierd met mijn ouders. Eerst heerlijk gegourmet en daarna UITPAKKEN!!! Het was gezellig en we zijn allemaal goed verwend.

De 11e zijn we met zijn drietjes naar de Winter Efteling geweest...Kaartje had ik via het werk dus we hadden 3 kaartjes voor de prijs van anderhalf...dat is toch even lekker. Man en kind hebben eerst (bijna) alle achtbanen gehad daarna de rest van het park. Tot slot Aquanura en toen via de McDonalds naar huis. 

De 16e waren we 17 jaar getrouwd.  We heerlijk met ons gezinnetje uit eten geweest bij Olympia. Het was gezellig, heerlijk en natuurlijk hebben we weer veels te veel gegeten.

1e kerstdag hebben we bij mijn ouders gegeten samen met kleine oma (94). Het was erg lekker maar ook erg veel...er was geen plek meer voor ijs...

2e kerstdag hebben we bij ons gegourmet met mijn ouders en de moeder van Bertram.
Het was heel gezellig en er was goed gegeten. We hebben ook onze hemelse modder gemaakt.

Oud en Nieuw hebben we ook bij ons gevierd samen met mijn ouders en een vriendin van ons Lenie. Het was heel gezellig en er is genoeg gegeten en gedronken. Om 01:30 uur ging de laatste de deur uit. Wij hebben alles opgeruimd en om 02:00 uur gingen we naar bedje toe.



Voor 2023 wens ik jullie een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar
Maak er wat moois van.

~XOXO~









Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1