Oktober...een heerlijke hectische maand...

Zoals ik jullie de vorige keer al vertelde is het druk op het werk vanwege personeelstekort en zieke. Af en toe een keer extra werken....Ondertussen werd mijn oma (93) ziek, corona....een heel gedoe met de zorg. Eerst mochten we er absoluut niet bij. Daarna bellen ze dat wij, mijn ouders, mijn man en ik maar af en toe naar oma moeten gaan voor de was en boodschappen... Tja, en toen hadden we een klein probleempje... Papa was verkouden en had corona, mama hand flink de griep, géén corona dus die konden niet naar oma...ik had dus ineens drie huishoudens. Oma, mijn ouders en dat van mezelf....*zucht*

Na een week ging het met mijn ouders weer beter net op tijd voor mama d'r verjaardag. We zijn heerlijk uit eten geweest en voor de rest is er niets gedaan... omdat het met oma helaas niet goed ging. Ze werd steeds kort ademiger en daarom had ze op de noodknop gedrukt. De huisarts heeft toen besloten om ze naar het ziekenhuis te doen. Ook nog zo'n dingetje...mijn ouders met een rotgang naar Uden gereden want daar word ze meestal naar toe gebracht. Daar gevraagd waar oma lag. Is madam naar heet Jeroen Bosch in Den Bosch gebracht....dus daar naar toe gereden. Fijne communicatie....

Tussen alle hectiek door zijn manlief, dochter en ik nog naar de kerstshow bij de AVRI geweest. Dit was echt prachtig! Mooi opgesteld en aangekleed en de dansende waterlelies hadden ze helemaal nagemaakt. Echt super! De moeite waard om heen te rijden.

Hieronder een paar foto's van de AVRI in Oosteind 💖




Hopelijk verloopt de rest van de maand iets rustiger.

Mijn haakwerk houden jullie nog te goed daar heb ik geen tijd meer voor gehad....

~XOXO~






Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1