Back on track

De laatste post is van 10 december 2019, een hele poos geleden. (I know 🙈) 

Ben alles ook even een tijdje kwijt geweest, om het zomaar te zeggen. Herkennen jullie dat?
Gewoon geen zin hebben in je hobbies, in internet, gewoon even niks!
Daar heb ik in december en januari echt veel last van gehad. Was zelfs even bang dat ik weer een burnout had. Moest mezelf zelfs naar mijn werk dwingen...maar ja, dat ging gewoon door.

Zal jullie even bijkletsen van alles wat er het afgelopen jaar is gebeurd....

Op 6 februari hebben we onze Noddy in moeten laten slapen. 
Onze grote rode knuffelkat is 10 jaar geworden. 💕


In februari zijn we ook begonnen aan de hal, trappengat en de overloop. Alles opnieuw gestuucd. Van granol naar mooie strakke muren. Daarna alles geverfd, net van het witte af. Ben er helemaal happy mee want alles lijkt nu veel ruimer.


Eind maart ben ik weer begonnen bij Juice Plus om een extra centje bij te verdienen. Wat je verkoopt moet je ook uitproberen zeg ik altijd en op 21 juni kwam de gelegenheid voorbij. Een pijnlijke gelegenheid dat wel. Al een paar maanden had ik prachtige gel nagels alleen vonden mijn nagels zelf dit niet zo leuk en liep ik een flinke schimmelinfectie op. Hierop heb ik meteen de bessencapsules van Juice Plus besteld. Deze worden heel hoog aangeschreven voor stevigere en mooie huid, stevigere nagels en minder haaruitval. Ik had deze nog nooit gebruikt maar ben nu wel onder de indruk van het resultaat tot nu toe en beveel ze ook echt aan. 
De 1e foto is van 21 juni en bij de andere staan de datums. Oordeel zelf maar....


 

Op 13 mei was ik 2 jaar schoon. Whoohoo!!! 
Twee maanden zitten zenuwpezen want door de corona ging mijn afspraak van begin april niet door.
Gelukkig alles goed en kan ik er weer een poosje tegenaan. In oktober hoef ik pas weer terug.



En zoals overal moest dochterlief thuis leren zoals vele anderen. Soms wilde ze zich dan wel eens vervelen en dan vind je dit soort taferelen....hahaha


Afgelopen weken hebben we vakantie gehad en zijn we weer naar Fürth im Wald geweest waar we heel veel gewandeld hebben in de bergen. Er was niemand en je hoorde er alleen maar het ritselen van de bladeren aan de bomen. Heerlijk!!!





Vorige week onze dochter nog even verrast. Terwijl zij bij een vriendin was hebben wij een kitten opgehaald. Haar naam is COCO.



Deze week nog even thuis nagenieten in het zwembad. Wat moet je anders met dit weer....


 

Volgende week gaan we er weer vol tegenaan met de post, edelsteen leggingen en Juice Plus.

~XOXO~

Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1