Ik loop over...

...over in het werk.
Bij PostNL heb ik sinds de zomervakantie een groter contract gekregen van 24 uur per maand naar 32 uur in de maand. De postvolumes nemen toe door de fusie met het Sandd. Ook is het vanaf oktober al een gekkenhuis met pakjes. Vóór 5 december zongen we nog "Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!" En nu komt de kerst eraan en komt er nog meer. Alleen maar leuk! Lekker wandelen in de buitenlucht en mensen blij maken met hun post, pakketjes en nu ook de kerstkaarten die al langzaamaan beginnen te komen. 



Als Edelsteentherapeut loopt het sinds de zomervakantie ook goed. Langzaamaan kwamen de klanten druppelsgewijs binnen...Helemaal leuk! Sinds ik echter de december aktie online heb gezet loopt het storm. Iedere week wel 3 of 4 leggingen. Ben helemaal happy! Fijn als je op deze manier mensen kan en mag helpen.





In oktober zijn we in de herfstvakantie naar Marbella geweest. Even lekker een weekje er tussenuit samen met mijn ouders. Het was een cadeautje omdat ons pap met pensioen is en ze toen 35 jaar getrouwd waren. Voor ons Lenie de eerste keer dat ze heeft gevlogen. En wat denk je? Dit wil ze vaker doen. hihi Echte verwennerij! Wat hebben we genoten.




Ik ben nog steeds aan het haken, diamond painten, kleding maken en aan het lezen. Het laatste doe ik echt heel erg veel. Nu ben ik The Secret aan het lezen en The Power ligt alweer te wachten.


Morgen hebben we ons eerste oudergesprek op de middelbare. Ons Lenie heeft het super naar d'r zin en dat is terug te zien in d'r punten. Ze heeft een super puntenlijst en we zijn zo trots op haar.

Wens jullie allen hele fijne feestdagen!
Hopelijk vind ik snel de tijd om weer iets meer te gaan bloggen.

Liefs Ria




Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1