Vakantie 2019

We zijn weer thuis van een heerlijke vakantie. We hebben weer veel gezien en gedaan. We zijn dit jaar ook gehuldigd omdat we al tien jaar in Furth im Wald komen en ook al tien jaar in Gasthof Postgarten. Ben weer helemaal opgeladen en kan er weer heerlijk tegenaan. Hieronder een paar foto's van onze vakantie.




Heb er ook veel stenen gekocht voor in mijn praktijk.





En omdat ik een 10 had voor mijn huiswerk heb ik mezelf daar verwend met een mooit klein bergkristalletje.




Ook heb ik daar geleerd hoe ik zeep, badzout en thee kan maken.
Super leuk en misschien wel iets om me verder in te gaan verdiepen.

~XOXO~






Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1