Het is weer eventjes geleden...(ik weet het)



Iedere keer zeg ik dat ik met regelmaat iets zal posten en dan komt er weer niets van.
Het is de laatste tijd weer heerlijk druk geweest aan deze kant.





In mei had onze dochter Citogala. We hebben er een hele leuke dag van gemaakt.
Eerst 's middags een fotosessie en 's avonds het gala.





 Natuurlijk werden er ook even foto's gemaakt bij kleine oma. (90)
Die is super trots op haar achterkleinkind.


In juni heeft zij afscheid genomen van de basisschool en na de vakantie begint een heel nieuw avontuur.



Zelf mag ik vanaf juni voort iedere dag mijn wijkje lopen bij de post. 
Het was in het begin wel wennen maar vind het heerlijk om te doen en ben blij dat ik deze kans heb gekregen.




Daarnaast begint is het heel druk met edelsteen leggingen. 
Na drie jaar begint er meer beweging in te komen. 'Wachten word beloond' en dat blijkt nu. 

Ook met de studie gaat het heel erg goed. De eerste 8 is al binnen. 




Daarnaast zijn we flink aan het klussen in en om het huis.
We hebben o.a. kunstgras gelegd en nu gaan we beginnen met 
de sloop van de badkamer beneden.



 


Voor de rest genieten we van onze tijd samen en gaan we veel leuke dingen doen.
Hier begint vandaag officieel de bouwvakvakantie dus manlief heeft nu ook vakantie.
Zelf moet ik nog 1 weekje en dan heb ik ook drie weken vrij.


Wens iedereen een hele fijne vakantie!

Lieve groet,
Ria 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1