Even bijkletsen....

Wauw! Wat vliegt de tijd. Het laatste blog bericht was alweer in Januari.
Er is hier ook zoveel gebeurd dus is het tijd om even bij te kletsen.

In februari hebben we onze dochter ingeschreven op Zuid. Niet te geloven dat ze nu al naar de middelbare gaat. 


In dezelfde maand hebben we ook een kleine binnenbrand in de meterkast gehad met als gevolg dat we geen stroom hadden. Het was behelpen maar we hebben het overleefd. Hij is vervangen en alles werkt weer.

Ook hebben we een dierbare verloren op jonge leeftijd. Ik noemde hem altijd mijn tweede papa. Het was zeer onverwacht dus was er erg van geschrokken.

Daarnaast heb ik het zeer druk gehad met het werk, yoga en behandelingen.

In maart was het carnaval. We zijn wel naar de Optocht van Oss geweest en de verlichte optocht van Berghem maar voor de rest hebben we geen carnaval gevierd. In plaats daarvan zijn we lekker een dagje naar Burgers Zoo geweest.


Later die maand was ook de half vasten optocht in Oss. Deze was veel mooier en langer dan de gewone optocht. 

We zijn ook nog heel creatief bezig geweest.
Mijn behandelkamer heeft een geheel nieuwe look gekregen in deze kleuren....


Ben er ontzettend blij mee. De behandelkamer heeft nu een warmere uitstraling.
Voor meer foto's neem eens een kijkje op Facebook.

Ook heb ik een leverecho gehad. Deze was helemaal goed dus dat is ook weer een zorg minder. Voor mijn lever hoef ik pas over een half jaar weer terug te komen.


Ook ben ik van yogales veranderd. Eerst deed ik yoga-nidra op de vrijdagochtend en nu Awerenes yoga op de vrijdagavond. Stukje yin, stukje easyflow en als afsluiting. Heerlijk!



Daarnaast weer lekker bezig geweest met de post en met behandelingen geven.

En toen zaten we alweer in april. Tot nu toe een rustige maand waarin we een galajurk voor onze dochter hebben gekocht. Op 25 mei is het Citogala voor alle groepen 8. Ook de auto is al geregeld.

Loop lekker met de post, geef behandelingen en geniet van het mooie weer.
Op 25 april mag ik alweer naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek. Dus wordt het nog even spannend deze maand.....

Wens jullie alvast zeer fijne paasdagen! 


~XOXO~










Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1