Havana


Een paar weken geleden zag ik de Havana Cal voorbij komen. Ik was op slag verliefd 😍. Wat een prachtig patroon. Eerst ben ik opzoek gegaan naar het patroon. Deze heb ik besteld bij De Wolkast.  Daarna ben ik opzoek gegaan naar een mooi kleurenpalet. 🎨 Toen kwam ik uit bij deze van Scheepjes.




Super mooi, super zoet en precies de kleuren van ons meisje 👌 op de donkerblauwe kleur na. Deze heb ik dus ook niet mee besteld. 




Donderdag is My little box of happiness binnen gekomen. 📦 Allemaal garen voor een nieuw deken en ook nog wat leuke extraatjes. Alles via CreaMijn mijn favoriete online handwerk winkel, zoals jullie inmiddels wel weten. 👍 Kan weer beginnen aan mijn nieuwe project.😉


Ben meteen aan de slag gegaan en heb het eerste patroon (van de 7) klaar. 👍Eigenlijk moet ieder patroon 2x herhaald worden. Aangezien dochterlief de strepen in de lengte wil i.p.v. in de breedte zoals het hoort🙄, haak ik ieder patroon maar 1x. 

~XOXO~






Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1