En het feestje gaat door...


Vorige week woensdag heb ik een MRI van de lever laten maken in Nijmegen. Heerlijk een half uur in een tunnel liggen. Uhm..... Het was anders dan in Uden. Ik kreeg geen muziek en ik kon gewoon praten met de mensen die de MRI maakte. Het infuus prikken ging wonder boven wonder ook in één keer goed.
Gisteren hebben we de uitslag gekregen van de MRI en alles was goed. Het bleek toch een bloeduitstorting te zijn. We zijn ontzettend blij! Toen ik gisteren het ziekenhuis uit kwam heb ik flink zitten huilen. Het is zo'n opluchting. Zo'n last die ineens van je schouders valt. We hebben chocoladebollen gekocht en hebben die samen met mijn ouders op zitten eten om het te vieren.
s'Avonds zijn we nog in de bossen bij het Ganzenven wezen wandelen. Gewoon even eruit!

Vandaag hebben we er een rustig dagje van gemaakt. Beetje rommelen in de tuin. Het klinkt gek maar het is net of alle vermoeidheid van de afgelopen maanden er nu ineens uitkomt.

Een ding is zeker... We kunnen nu echt gaan genieten van onze vakantie.
Hoef pas in oktober weer op controle.😉
~XOXO~

Reacties

  1. Wat een opluchting moet dit zijn! Ben zo blij voor jou! Rust maar goed en geniet van jouw vakantie Ria! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Tinne,
      Dit is zeker een hele opluchting voor mij en mijn gezin. We kunnen het boek sluiten, de draad weer oppakken en gaan genieten van onze vakantie.
      Lieve groet, Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1