Gelukkig Nieuwjaar



Ik wens jullie allemaal een goed,  gezond, creatief, muzikaal en vooral een gelukkig nieuwjaar.

Echte goede voornemens maak ik nooit, op de een of andere manier komt daar toch nooit iets van terecht. Dit jaar zeg ik let's go with the flow en we zien wel.

Wel kan ik jullie vertellen dat we het jaar goed zijn begonnen. Zoals jullie weten zit ons meisje op pianoles en  toen ze vorige week een dagje naar de zee was met opa en oma kwamen ze thuis een piano plaatsen. Het is geen nieuwe maar wij zijn er super blij mee. Ons meisje was sprakeloos toen ze hem zag staan. Dat is ook voor het eerst! hahaha....

Misschien plaats ik binnen kort wel een filmpje.


Ook heb ik nog wat haak projecten liggen die af moeten. Waaronder het regenboog deken, waar ik nog steeds nieuwe bolletjes voor moet bestellen. En er moet ook een lopertje voor op de piano komen want het kerstkleedje kan ik niet het hele jaar laten liggen. Denk dat ik deze ook met de V-steek maak. Het is een makkelijke steek en je haakt meteen een eindje weg.

Hebben jullie nog goede voornemens voor 2016? 

~XOXO~

Reacties

  1. Dear Ria, best wishes from the heart for a wonderful 2016 full of luck, health and creativity!! Hugs, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1