Instagram ???



Sinds vanmorgen zit ik ook voort op Instagram. Geen idee wat het is of wat ik er mee kan maar dat vogel ik nog wel uit. Ik "heb" het in ieder geval....op aanraden van andere want Instagram schijnt het helemaal te zijn.

Ik kom nog uit de oude tijd denk ik. Eerst Facebook, toen voorzichtig aan Blogger, waarbij je dan automatisch ook op Google zit. Vervolgens Pinterest, kei leuk en verslavend, staan veel te veel leuke dingen op. O en twitteren doe ik ook al een hele poos. En nu dan Instagram......



Mocht iemand tips of ideeën hebben please do share want ik ben hier echt niet in thuis.

~XOXO~


Reacties

  1. Helaas kan ik je hierbij niet helpen. Ik beperk mij tot Fb, P en bloggen. Er kruipt anders zodanig veel tijd in dat ik aan niets anders toe kom. Maar petje af als je dit alles onder de knie krijgt!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tinne, Ik heb net 1 foto op instagram en of het er meer worden...geen flauw idee. Je word gek van alle meldingen over wie wat heeft gepost. hahaha maar kijk het toch nog even aan. Het is tenslotte alleen voor haakfoto's...
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1